פייסבוק שי דיין אינסטגרם שי דיין טיקטוק שי דיין יו טיוב שי דיין וואטסאפ שי דיין

ייעוץ עסקי

Business X-ray – רנטגן עסקי

  • יזמים ועסקים רבים פועלים לרוב על ידי כיבוי שריפות. התחושה היא שהבעיות נפתרות. אך ככל שעובר הזמן ערימת הבעיות רק הולכת וגדלה. הסיבה לכך היא שה"רנטגן העסקי" לא נעשה קודם.
  • רנטגן עסקי יעזור לך כבעל עסק לדעת היכן להתמקד לפני שאתה ממשיך את אותן הפעולות השוטפות של העסק שלך.


מהו רנטגן עסקי

רנטגן עסקי בנוי משני שלבים מרכזיים . בשלב הראשון ישלח אליך שאלון הבנוי מ 55 שאלות
המחולקות למרכזי הליבה של העסק.
לאחר מילוי השאלון ומעבר שלי על נתוני העסק אנו נקיים פגישה פרונטלית בא נעבור על כלל הנתונים, נבדוק רצוי מול מצוי ונצמצם ככל האפשר את הפערים ע"י התווית דרך, סיכום התוצרים והמלצות לפעולות אפקטיביות בהמשך.

יתרונות ביצוע בשיטת "רנטגן עסקי"

 

היתרונות והתוצאות שיהיו לך בעת יישום הפרמטרים בטופס האבחון על בסיס יומיומי בעסק:

  • להבין אילו תחומים הם החשובים ביותר לעסק שלך.
  • השוואה בין הביצועים הנוכחיים שלך ופערי הפוטנציאל .
  • הכרת ערוצי שיווק נוספים לגידול קהלי יעד ומקסום עסקי .
  • הרחבת התודעה העסקית כבסיס לגידול ושיפור העסק .
  • חידוד יעדים ורצונות אישיים .
  • מפת דרכים ראשונית לגיבוש אסטרטגיות פעולה .


למי זה מתאים 

  • בעלי עסקים קמעונאיים קטנים ובינוניים .
  • בעלי עסקים סיטונאיים קטנים ובינוניים .
  • בעלי עסקים בתחום הפנאי , הבידור והתיירות
  • בעלי עסקים של נותני שירות יחידיים ( עורכי דין / רו"ח / אנשים תחזוקה ובניה / קוסמטיקה ויופי )
  • בעלי עסקי מזון בכלל ומסעדנות בפרט .
  • מנהלי חברות וחטיבות עסקיות .

מעוניין לקבל חוות דעת שתעלה אותך שלב ? 



Making a decision – קבל החלטה


מה זה  Making a decision- קבלת החלטה

אדם מקבל בממוצע 35000 אלף החלטות ביום. שלושים וחמש אלף. זה מספר פסיכי. זה מתחיל בהחלטות הקלות יותר בבוקר של מה לאכול ומה ללבוש וממשיך בהחלטות מורכבות יותר כמו מה להגיד לחבר, איזה נושאים להעלות בפגישה, האם כדאי לעקוף את האוטובוס שמולי והאם לצאת לרוץ בסוף היום או להזמין פיצה אבל זה החלק הקל .

מה קורה שאנו צריכים לקבל החלטות משנות מציאות ?

קבלת החלטה הינו מודל ייעוצי ואימוני המורכב מ7 פרמטרים מרכזיים שמבודדים את הסיכון מול הסיכוי ומזקקים את ההחלטה הנכונה שיותר עבורך בהתאם לתרחישים השונים והמידע המדויק שבידך .

ישנם 3 יתרונות חזקים לקבלת החלטות בענק:

  1. החלטות טובות נמשכות זמן רב יותר. לעתים רחוקות תצטרך לבקר מחדש בהחלטה שהתקבלה תוך שימוש בתהליך מחושב היטב ולעיתים היא יכולה להימשך לכל אורך החיים של העסק .
  2. החלטות טובות שוקלות גורמים פנימיים וחיצוניים. החלטה נאותה היא שלא יהיה חלק אחד בעסק שיצליח על חשבון אחר. גורמים פנימיים וחיצוניים כאחד יכולים להשפיע על ההחלטה ועל מפת הדרכים.
  3. החלטות טובות מבטלות ניגודי עניינים. עם שקיפות וניהול סיכון נכון בתהליך קבלת ההחלטות, שאלות או חששות לאחר מעשה הופכים פחות סבירים. היתרונות של תהליך זה שומרים על העסק במסלול ממוקד ומפחיתים את הנטישה.


למי זה מתאים

  • לכל יזם בעל עסק או ארגון הצריך לעמוד בפני החלטה מורכבת בנושאים שונים כמו הקמת מחלקות נוספות לארגון / פיתוח מוצר חדש / שינויים במודל העסקי / העסקת קבלני משנה ובנושאים טיפה יותר מכריעים כגון : מכירת העסק / הכנסת שותפים עסקיים ואף סגירת העסק והפסקת פעילותו .
  • מוצר ייעוץ זה יכול להיות רלוונטי  מאוד גם למנהלים שכירים ומנוסים המעוניינים לעשות "קפיצה" מעולם השכיר לעולם העצמאי ולבצע בדיקת התכנות עסקית ראשונית הלכה למעשה  .

מעוניין לקבל חוות דעת שתעלה אותך שלב ?  ותייצר לך אפשריות בחירה רחבות יותר ?



map of Business – מפת דרכים עסקית


מה היא map of Business – מפת דרכים עסקית

דוגמא : תארו לכם שהיו נותנים לכם כתובת למקום שרחוק מכם מספר שעות נסיעה ובאזור שאינכם מכירים האם הייתם מפעילים את הוויז ? אני חושב שהתשובה ברורה מאליה .
הייתם מזינים יעד , מחכים שיסלול לכם את המפה, מציצים בזמן ההגעה ולדרך…
יש סיכוי שהמסלול ישתנה בדרך , הנסיעה תארך או תתקצר, תתקלו במחסומים וכו' אך לבסוף תגיעו ליעד הרצוי .

אותו הדבר במפה העסקית שלכם !
בימים שהטכנולוגיות של היום למחרת כבר ישנות , שעלות חומרי הגלם עולים ויורדים , שעובדים טובים הופכים להיות מצרך נדיר והדיוק חייב להיות פרמטר קריטי בתכנון.
היום ויותר מבכל זמן אחר המפות העסקיות חייבות להיות חלק בלתי נפרד מתרבות ניהול עסק וקבלת החלטות נבונה .  מהקמת עסק בריא , ניהולו ,  שימורו והגדלתו בהמשך הדרך  .

ישנם חמישה פרמטרים מרכזיים בבניית מפת דרכים עסקית של ענקים :

  1. מחירון מוצרים

בגיליון זה לרוב נטמיע שם או שמות המוצרים שנרצה למכור וכל מוצר יהיה בנוי מתת מוצרים / עלויות שמרכיבות את סך עלות המכר של המוצר הנדרש .

  1. עלויות שכר עובדים

בגיליון זה אנו נזין את השכר של העובדים הרלוונטיים בעסק , בנוסף לשעות העבודה והיקף המשרה  ונכלול את כלל ההוצאות הנלוות להם כגון : תשלום דמי פיצויים / פנסיה / קרן השתלמות / ביטוחים ועוד.. ( עלות מעביד ) .

  1. הכנסות

בגיליון זה אנו נשתול את המספרים הרצויים לנו ונחליט כמה אנו צופים שנמכור מכל מוצר בכל חודש נתון ולמינימום תקופה של שנה קדימה .

  1. הוצאות

בגיליון זה או נשתול את כלל ההוצאות הקבועות והידועות ( תקורות ,הלוואות(   כולל הוצאות שיווק משתנות בהתאם לתקציב השיווק שהוחלט להשקיע בכל מוצר .

  1. P&l (רווח / הפסד)

בגיליון זה תוצג לנו השורה התחתונה .. האם העסק שחזינו רווחי או הפסדי , גיליון זה בעצם מסכם לנו את כלל הפעולות ( הכנסות מול הוצאות ) ומייצג לנו רווח לפני מס .

למי זה מתאים

לכל יזם / עסק קיים ,החל מקוסמטיקאית וכלה בספר ,חברת שירותים ומוצרים של עשרות עובדים וכל מי שמבין את החשיבות הכבירה בתכנון מערך פיננסי בענק. מפת דרכים אפקטיבית מפחיתה את הסיכונים בעשרות אחוזים ומעלה את הסיכויים להצלחה וגדילה עסקית באופן משמעותי.

מעוניין ליצור מפת דרכים אידיאלית עבור העסק ולחתור למקסימום ודאות והגדלת הסיכויים ?

שותפים לדרך

פניה מהירה