Business X-ray – רנטגן עסקי
מהו רנטגן עסקי
רנטגן עסקי בנוי משני שלבים מרכזיים . בשלב הראשון ישלח אליך שאלון הבנוי מ 55 שאלות
המחולקות למרכזי הליבה של העסק.
לאחר מילוי השאלון ומעבר שלי על נתוני העסק אנו נקיים פגישה פרונטלית בא נעבור על כלל הנתונים, נבדוק רצוי מול מצוי ונצמצם ככל האפשר את הפערים ע"י התווית דרך, סיכום התוצרים והמלצות לפעולות אפקטיביות בהמשך.
יתרונות ביצוע בשיטת "רנטגן עסקי"
היתרונות והתוצאות שיהיו לך בעת יישום הפרמטרים בטופס האבחון על בסיס יומיומי בעסק:
למי זה מתאים
מעוניין לקבל חוות דעת שתעלה אותך שלב ?
Making a decision – קבל החלטה
מה זה Making a decision- קבלת החלטה
אדם מקבל בממוצע 35000 אלף החלטות ביום. שלושים וחמש אלף. זה מספר פסיכי. זה מתחיל בהחלטות הקלות יותר בבוקר של מה לאכול ומה ללבוש וממשיך בהחלטות מורכבות יותר כמו מה להגיד לחבר, איזה נושאים להעלות בפגישה, האם כדאי לעקוף את האוטובוס שמולי והאם לצאת לרוץ בסוף היום או להזמין פיצה אבל זה החלק הקל .
מה קורה שאנו צריכים לקבל החלטות משנות מציאות ?
קבלת החלטה הינו מודל ייעוצי ואימוני המורכב מ7 פרמטרים מרכזיים שמבודדים את הסיכון מול הסיכוי ומזקקים את ההחלטה הנכונה שיותר עבורך בהתאם לתרחישים השונים והמידע המדויק שבידך .
ישנם 3 יתרונות חזקים לקבלת החלטות בענק:
למי זה מתאים
מעוניין לקבל חוות דעת שתעלה אותך שלב ? ותייצר לך אפשריות בחירה רחבות יותר ?
map of Business – מפת דרכים עסקית
מה היא map of Business – מפת דרכים עסקית
דוגמא : תארו לכם שהיו נותנים לכם כתובת למקום שרחוק מכם מספר שעות נסיעה ובאזור שאינכם מכירים האם הייתם מפעילים את הוויז ? אני חושב שהתשובה ברורה מאליה .
הייתם מזינים יעד , מחכים שיסלול לכם את המפה, מציצים בזמן ההגעה ולדרך…
יש סיכוי שהמסלול ישתנה בדרך , הנסיעה תארך או תתקצר, תתקלו במחסומים וכו' אך לבסוף תגיעו ליעד הרצוי .
אותו הדבר במפה העסקית שלכם !
בימים שהטכנולוגיות של היום למחרת כבר ישנות , שעלות חומרי הגלם עולים ויורדים , שעובדים טובים הופכים להיות מצרך נדיר והדיוק חייב להיות פרמטר קריטי בתכנון.
היום ויותר מבכל זמן אחר המפות העסקיות חייבות להיות חלק בלתי נפרד מתרבות ניהול עסק וקבלת החלטות נבונה . מהקמת עסק בריא , ניהולו , שימורו והגדלתו בהמשך הדרך .
ישנם חמישה פרמטרים מרכזיים בבניית מפת דרכים עסקית של ענקים :
בגיליון זה לרוב נטמיע שם או שמות המוצרים שנרצה למכור וכל מוצר יהיה בנוי מתת מוצרים / עלויות שמרכיבות את סך עלות המכר של המוצר הנדרש .
בגיליון זה אנו נזין את השכר של העובדים הרלוונטיים בעסק , בנוסף לשעות העבודה והיקף המשרה ונכלול את כלל ההוצאות הנלוות להם כגון : תשלום דמי פיצויים / פנסיה / קרן השתלמות / ביטוחים ועוד.. ( עלות מעביד ) .
בגיליון זה אנו נשתול את המספרים הרצויים לנו ונחליט כמה אנו צופים שנמכור מכל מוצר בכל חודש נתון ולמינימום תקופה של שנה קדימה .
בגיליון זה או נשתול את כלל ההוצאות הקבועות והידועות ( תקורות ,הלוואות( כולל הוצאות שיווק משתנות בהתאם לתקציב השיווק שהוחלט להשקיע בכל מוצר .
בגיליון זה תוצג לנו השורה התחתונה .. האם העסק שחזינו רווחי או הפסדי , גיליון זה בעצם מסכם לנו את כלל הפעולות ( הכנסות מול הוצאות ) ומייצג לנו רווח לפני מס .
למי זה מתאים
לכל יזם / עסק קיים ,החל מקוסמטיקאית וכלה בספר ,חברת שירותים ומוצרים של עשרות עובדים וכל מי שמבין את החשיבות הכבירה בתכנון מערך פיננסי בענק. מפת דרכים אפקטיבית מפחיתה את הסיכונים בעשרות אחוזים ומעלה את הסיכויים להצלחה וגדילה עסקית באופן משמעותי.
מעוניין ליצור מפת דרכים אידיאלית עבור העסק ולחתור למקסימום ודאות והגדלת הסיכויים ?