פייסבוק שי דיין אינסטגרם שי דיין טיקטוק שי דיין יו טיוב שי דיין וואטסאפ שי דיין

אימון עסקי

giant's week – שבוע הענקים

שבוע הענקים הינו מודל אימוני ייחודי, אישי ועסקי המשלב מס תחומים עיקריים :

  • פיתוח התודעה האישית – להכיר את עצמך מעבר לגבולות המוכרים
  • פיתוח התודעה העסקית – לקבלת שפע כלכלי  והשפעה על כמה שיותר אנשים (לקוחות)
  • ניהול זמן אפקטיבי – לביצועי שיא בכל שתבחר .

המודל הינו למשך חמישה ימים מיום א' ועד יום ה' בחופי הכרמל המדהימים ומתבצע באופן אישי פרטני ע"י שי דיין או מאמן מוסמך מטעמו.

לאחר בדיקת התאמה קצרה שבא נבדוק את הסטטוס הקיים של המתאמן והצהרת בריאות בסיסית  יותאם החלק הראשון של הבוקר – הפעילות הספורטיבית המתאימה ללקוח.

הבוקר יפתח במיץ סחוט קטן של ויטמין C לפי טעמו של המתאמן ( תלוי בעונתיות )  ומיד לאחר מכן כ 20 דקות של אימון מתגבר ( חימום קצר , ריצה או הליכה מהירה , אימון טבטה של כ 5-7 דקות)

לאחר האימון ובשיא הדופק , נרד יחדיו אל החוף שם יחכו לנו על שפת המים 2 מזרנים ונתחיל בתהליך של רגיעה ושלווה  של כ 15-20 ד'ק לצד מנגינה ייעודית המתאימה לפעילות שלנו  .

לאחר סיום הרגיעה ,איזון הגוף והנשימה אנו לרוב נקבל את הזריחה ונכנס לטבילה קצרה בים כי פשוט אי אפשר לעמוד מולו סתם ככה (לא חובה).

בסיום הרגיעה על החוף עולים לשטיפה טובה עם מים מתוקים ומרעננים ומסיימים ב 15-20 דקות של  למידה אישית מותאמת וניתנת לבחירה : קריאת ספרים , האזנה לספרי שמע ,  האזנה לפודקאסטים , למידה מקוונת. (במידה וניתן ממליץ לעשות זאת בזמן הנסיעה חזרה הביתה בהתאם לזמן הנסיעה ).

המלצה שלי – בעת ההגעה הביתה: עשו מלקחת טובה , לבישת "מדי א' ", האזנה למוסיקה נעימה ושקטה ברקע, להעיר את הילדים ואת האישה (במידה ויש) ולשתות קפה ענק!


מה מחכה לנו בהמשך היום והשבוע

כל יום ובמשך 5 ימים מלאים  ניפגש שוב למשך שעה וחצי בבית העסק שלכם, במשרד שלי או במקום אחר שאתם מרגישים בו נוח . שעה וחצי פרקטיות של העולם העסקי שלכם ובכלל ואיך בונים הצלחה בענק !

יום א'   –  נעשה אבחון עסקי תואם את התקופה ונבדוק רצוי מול מצוי .

יום ב'   –  נלמד את כוחה ומשמעותה של תחזית עסקית ופיננסית .

יום ג'    – נלמד על משמעות המילה מותג ואיך מייצרים חזון מחובר ערכים אישיים .

יום ד'   –  נלמד על אומנות המכירה והטמעתה כדרך חיים .

יום ה'   –  נלמד על תפעול וחשיבות ספר נהלים לעסק  (  SOP  ) .


מהן התוצאות שנקבל ולמה



 

מה עושים?

 

למה עושים?

 

כיצד זה תורם לי לאישי?

 

כיצד זה תורם לי לעסקי?

– פעילות גופנית נמרצת

– הזעה

– למידה

– שתייה

– נשימות עמוקות

– הפחתת הקורטיזול

– זרימה של BDNF (גורם נוירוטי מוחי)

– עלייה ברמת הדופמין

– עלייה ברמת הסרוטונין

– הגברת חילוף החומרים

– ריכוז מוגבר ופרודוקטיביות

– ריכוז ושיפור ביצועים של המוח

– הגברת האנרגיה

– הפחתת מתח נפשי

– תוחלת חיים ארוכה   יותר

-קבלת החלטות שקולה יותר-שיפור תפוקות אישיות ומשימות

-הדבקת סביבת העסק באנרגיה גבוה

-חיזוק אורך חיי העסק

– יומן

– מדיטציה

– תכנון

– תפילה

– הרהור

– הכרת התודה גוברת

– המודעות גדלה

– האושר מועצם

– החוכמה מתפתחת

– השלווה גדלה

– גישה חיובית יותר

– הפחתה בתגובתיות

– הגברת היצירתיות

– ביצועים טובים יותר

– חיים עשירים יותר

-גישה סבלנית לעובדים שלך

-רעיונות עסקיים חדשים

–        גידול בלקוחות

– סקירת המטרות

– קריאת ספרים

– האזנה לספרי שמע

– האזנה לפודקאסטים

– למידה מקוונת

– דפוס החשיבה נקי

– הרחבת הידע

– חידוד המחשבה

– הגברת הביטחון העצמי

– שליטה בשינוי

– הכנסה גבוהה יותר והשפעה גדולה

יותר על השוק

– דיוק המקצוענות שלכם

– שליטה בתחומכם

– צמיחה אישית

– השראה רבה יותר

-שפע כלכלי והגברת התודעה

-מומחה בתחומך

-השראה לעסקים נוספים

-יצירת בידול

 


למי זה מתאים

בעלי עסקים ויזמים בתחילת דרכם , אנשי רעיון שטרם פתחו את העסק ורוצים לקבל בסיס של ענקים ואפילו מנהלים בכירים בחברות שרוצים לקבל בוסט מקצועי וניהולי שיביא אותם לרמת ביצועים שלא חלמו עליה , ישפר להם את הזמנים בצורה אפקטיבית ויביא אותם לאיכות חיים גבוהה יותר ולאורך זמן .

רוצה לחתור לשפע אישי ועסקי ?

יש בך רצון עז לקחת את עצמך לשלב הבא בחיים שלך ושל העסק שלך ?


Talk to the mind– לדבר עם המוח. (NLP)


NLP מה זה

הם ראשי תיבות של Neuro Linguistic Programming ובעברית נל"פ – ניתוב לשוני פיזיולוגי. זהו מודל לתקשורת בין אישית ותוך אישית (האדם עם עצמו) שהחל להתפתח בארצות הברית בשנות השבעים של המאה הקודמת ותופס מקום כבוד בעשור האחרון של סצנת ההתפתחות המקומית ככלי הטיפולי האפקטיבי בישראל בפרט ובעולם בכלל.

neuro – N  – הפן העצבי, מוחי, פיזיולוגי. המוח קולט מידע דרך החושים. כל חוש הוא מעין דלת דרכה נכנס מידע למוח ומעובד שם. המוח קולט את הגירויים השונים ומתרגם אותם לחוויות בעלות משמעות. ה-NLP מדגיש כי קיים שוני רב מאוד בין בני האדם בקלט החושי. לכל אחד מאתנו העדפות חושיות שונות. הדלתות המטאפוריות הללו פתוחות באופנים שונים אצל בני אדם שונים. ההבנה כי אנו קולטים את אותה המציאות באופנים שונים מאפשרת להבין מדוע יש ביננו כל כך הרבה אי הבנות. היכרות עם הפן הנוירולוגי מאפשרת תכנות יעיל של המוח.

linguistic – L  הפן הלשוני, הביטוי המילולי של החוויות הפנימיות. האופן בו אנו מתבטאים מרמז על הנוירולוגיה שלנו. שיטת ה-NLP מלמדת אותנו להקשיב באופן ייחודי ולאתר רמזים המעידים על סגנון החישה. לפני כמה שנים ספרו לי על ילד ששאל את אביו מדוע הוא מסיר את משקפיו לפני השינה. האב ענה כי את החלומות הוא רואה מצוין גם בלי משקפיים. הילד הגיב בהפתעה: "אבא, חלומות שומעים, חלומות לא רואים". זוהי דוגמא נחמדה לאופן בו המילים מסגירות את סגנון החישה. ב-NLP אנו קשובים באופן מיוחד ומצליחים ליצור שינוי עמוק תוך שימוש במילים הנכונות. ל-NLP יש חוקים דקדוקיים משלו ומודלים לשוניים המאפשרים הבנה עמוקה של נפש האדם.

programming – P הפן הניתובי, תכנותי, תהליכי השינוי הרבים המרכיבים את המודל. כדי ליצור שינוי עמוק, שישמר לאורך זמן יש לדבר בשפתו הייחודית של התת מודע. עבודת התכנות ב-NLP מורכבת משלבים המתקדמים באופן הגיוני וגאוני ליצירת שינוי. יש עשרות ואולי אף מאות תכנותים שונים. מטרתם לפתור בעיות כגון, פוביה , שליטה בכעסים ,סטרט וחרדה. חלק מהתהליכים מכוונים לשינוי הרגלים מזיקים ואחרים להטמעת השינוי בעתיד. כל יוצר של NLP מביא לעולם תהליכים חדשים והתחום ממשיך להתפתח כל הזמן.

איך שיטת NLP  יכולה לעזור לך

השיטה מאפשרת תקשורת עם התת-מודע ומטרתה לעזור לך ליצור תוצאות עוצמתיות ומהירות בחייך שישמרו לאורך זמן.
אם ניסית בעבר ליצור שינוי בתחום מסוים כמו לרדת במשקל, להפסיק לעשן, לשפר את התקשורת בזוגיות או בהורות שלך, להגביר את רמת הביטחון העצמי, למצוא זוגיות וכדומה, אך לא הצלחת מכל סיבה שהיא  NLP– יכול לסייע לך לעשות זאת. אין צורך בניסיון ספציפי או בכישורים מיוחדים כדי להיעזר ב-NLP לתועלתך.
הניסיון הנצבר לאורך שנים עם שיטת ה NLPבישראל ובכל העולם, מוכיח תוצאות בתחומים הבאים :

שינוי הרגלים איך להיפטר מהרגל מזיק כמו אכילת יתר או עישון ולהחליף אותו בהרגל מקדם כמו תזונה בריאה תחביב חיובי או ספורט .

מערכות יחסים אישי / עסקי –  מציאת זוגיות ושיפור התקשורת ומערכות היחסים האישיות והעסקיות  כגון זוגיות, הורות ומשפחה מורחבת , יחסי עובדים , יחסי ספקים ולקוחות , שינוי אמונות מגבילות על כסף , עסקים וכדומה .

טיפול בבעיות רגשיות – טיפול בחרדות, דכאון, פחדים ופוביות כגון פחד קהל, פחד גבהים, פחד טיסה, טיפול בתלות ובהתמכרות, שחרור כעסים, שחרור רגשות אשמה, טיפול בחרדה חברתית, התמודדות עם אבל ואובדן ועוד.

אנשים שטופלו ב NLP מדווחים על שינויים רבים לטובה, כגון: ביטחון עצמי גבוה יותר, חוסן רגשי ויכולת טובה יותר להתמודד עם קשיים ואתגרים, שלווה, רגיעה ומסוגלות ליצור שקט פנימי בקלות ובלי קשר לנסיבות, שחרור ממחשבות טורדניות ומדאגות. גמילה מהרגלים מזיקים ומהתמכרויות שונות, אנשים ירדו במשקל, הפסיקו לעשן, החלו לעסוק בספורט בקביעות ויצרו לעצמם חיים משוחררים ומלאי אנרגיות. רבים מאנשים ובעלי עסקים שונים  מדווחים על שיפור משמעותי ביכולתם לנהל מערכות יחסים טובות. והעיקר – השינויים נשמרים לאורך זמן.

"מה שמזיק לנו , פשוט לא צריך להיות חלק מחיינו " 


שותפים לדרך

פניה מהירה